.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک منبع مطلع می‌گوید که اتکای «جو بایدن» به کاغذ‌های یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات موجب افزایش نگرانی میان حامیان مالی حزب دموکرات شده است. دردسر یادداشت‌های تقلب برای بایدن
یک منبع مطلع می‌گوید که اتکای «جو بایدن» به کاغذ‌های یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات موجب افزایش نگرانی میان حامیان مالی حزب دموکرات شده است.(ادامه)
امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی، از محکوم شدن این رپر معترض به یک سال حبس، دو سال ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار و مهارت دانش به اتهام «تبلیغ علیه نظام» خبر داد. توماج صالحی به زندان، ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار محکوم شد
امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی، از محکوم شدن این رپر معترض به یک سال حبس، دو سال ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار و مهارت دانش به اتهام «تبلیغ علیه نظام» خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند. ادامه فعالیت استاندار فعلی به هیچ وجه به صلاح دولت و مردم استان نیست
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند. ابراز همدردی ۱۰۰ سینماگر افغانستانی با جامعه سینمایی ایران
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ... پاسخ احمد توکلی به سازمان خصوصی سازی در مورد مصوبه مولدسازی
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ...(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد. برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی می‌کنم
محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. نامه سیدحسن خمینی به خبرنگار گیلانی : به نوبه خود از شما عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان .... دانشجویان را سپر خود قرار ندهید/با سوء استفاده کنندگان از فرزندان ما برخورد کنید
جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان ....(ادامه)
ساری- جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان برخورد قاطع با اغتشاشگران در دانشگاه شدند. درخواست خانواده های دانشجویان نوشیروانی بابل از مسئولان مازندران
ساری- جمعی از خانواده های دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان مازندران خواهان برخورد قاطع با اغتشاشگران در دانشگاه شدند.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
نامه سرگشاده سرلشکر باقری به رئیسی
سرلشکر باقری از رئیس دولت سیزدهم خواستار تحقق و تناسب معیشت کارکنان نیروهای مسلح شد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است. نامه سرگشاده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران به رئیس جمهور
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است.(ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند..
خاتمی در هفته آینده قصد دارد نامه سرگشاده منتشر کند؟!
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.. (ادامه)
محسن هاشمی برای قالیباف نامه نوشت
رئیس پیشین شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به رئیس مجلس یازدهم تاکید کرد که همان‌گونه که سفیدنمایی کارنامه خود ناپسند است، سیاه‌نمایی عملکرد دیگران هم اخلاقی نیست(ادامه)
شمال نیوز:
١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند.
نام سرگشاده ١٢٧ نماینده ادوار و فعلی استان‌های شمالی به رئیس‌جمهور درباره انتقال آب خزر به سمنان
شمال نیوز: ١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند. (ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
فریدونکناری ها خواستار ابقای امام جمعه خود شدند
(ادامه)

 آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً .... نامه سرگشاده مصطفی پورمحمدی درباره بیانات رهبر انقلاب: فراز کلام آخر رهبری، غم نهفته سالیان بود
آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً ....(ادامه)
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و...
اعتراض شدید مدیرکل امورایثارگران شهرداری به اقدام شورای شهر تهران
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و... (ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.